dimarts, 4 de novembre del 2008

election day+other stuff

avui és el gran dia! aquí no fan festa per ser eleccions així que cadascú ha de trobar un moment per acostar-se a les urnes. a state college les àrees per anar a votar es reparteixen de la següent manera:
.
.
.
.
////

GENÉ ENGINYER
feia uns dies que volia publicar també aquest escrit i fotos sobre el nostre amic joan. aquí va amb carinyu XD
.

.
aquest noi (és l'únic que ha presentat el projecte dels que estem aquí) ens va sorprendre un matí amb una frase com la que ve a continuació:
.
Jo el que no faré és fer la patejada fins allà,per després no anar-hi
.
i en cara volia tenir raó el paio...
.
.
.
.
////
WE BEAT THEM!
també fa uns dies que ens vam acostar al "phyrst" un pub on hi ha uns billars i dards...doncs tal i com demostra la foto, en sergi i jo els vam guanyar en aquest "rei de la pista" després de que portaven tota la nit en ratxa! la sort dels principiants diuen.
amb aquestes escapades anem aprenent paraules poc útils però que ens fan gràcia com que les boles llises es diuen "solid" i les rallades "stripe"
.
.
.
.
////

REMEMBER#1
avui em ve de gust recapitolar una miqueta i recordar les coses que de debò m'importen així que aprofito per incloure una imatge que m'acompanya des de que estic aquí. engegat o apagat, el marc digital que em vau regalar els amics de comarruga l'últim sopar és un record que m'ajuda molt aquí
gràcies altre cop!
.
.
.
.
////

HOMECOMING
Per últim us deixo amb unes fotos del dia en què els Alumni (els antics alumnes de la PennState) van venir com cada any a fer una parade on hi desfila tot lo relacionat amb la universitat i el poble: la policia, bombers, la banda de música, les cheerleaders, etc etc

aquest dia vaig aprofitar per anar-hi amb els companys de laboratori:

fins aviat!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ooo el famós marc!!! encara tinc ganes de veure quines fotus hi havia alla dins xq les ke vaig aportar jo ja les conec però la resta...quina por... però divertides i anecdòtiques igual jeje.

em vaig enrecordar molt de tu durant les eleccions jeje, sobretot xq em penso k Obama va fer una concetracaió un parell de dias abans allà, ve potser estic fotent la pota fins al fons però wenu...jejeje.



1petonet molt gran!!!!!
i ja aniràs explicant ;)

by!!!

ignasi ha dit...

traquila judith que al marc digital no hi ha cap foto teva que jo no pugui veure hahahaha little sister...

doncs va ser el dia 30 de març que l'Obama i en Biden van parlar davant de tots els estudiants de PennState, a la gespa que hi ha davant el meu departament!

saps que aquí als bars, la nit de les eleccions, la penya es fot 1 xupito per cada estat on guanya el seu partit?!?

Anònim ha dit...

Ignasi!!! M'hagués agradat viure aquest dia alli!! Ho vaig seguir fortament per la televisió fins tard... i llegiunt-me el diari el dia següent de cabo a rabo... Espero que m'agafessis in diari per per mi per recordar aquest dia... jeje una baraçada molt gran Ignasi!! Espero ke tot ok. per vert molt wapos de marineros eh però jo sempre et recordaré amb el davantal de Vielha jajajjaja

Alex Barco

ignasi ha dit...

el dubte ofèn alex! hahahaaa és clar que he guardat diari d'aquell dia: tot teu! tal com preguntes, per aquí tot ok començant la setmana després del rebombori creat pels arbocencs: aviat publicaré les fotos amb ells...