dimarts, 17 de febrer del 2009

24

són vint-i-quatre anys d'experiència, compartits de la millor manera. ja ho diuen: happiness is only real if shared. ahir vaig poder celebrar un aniversari únic. lluny de casa, vaig experimentar tota mena de vies de comunicació, desde missatges privats al facebook, al mur, sms, correus, skype, trucades al telèfon americà, al no-americà, felicitacions cara a cara, etc. fins i tot em van estirar les orelles i em van fer bufar a través d'una webcam! en general un gran dia que no oblidaré.

tot va començar amb una gran rebuda al departament, la pissarra amb el meu nom escrit, en gopal amb una abraçada preparada per mi i un regal molt currat que va portar de la Índia: una capsa de fusta amb el dibuix d'un elefant fet a mà, molt xulo. per la tarda en chris, la ketki i la resta del laboratori em van dir que mirés al congelador de l'oficina: hi havia un gelat immens de xocolata (com em coneixen, eh). i res, ens el vam menjar entre tots tot petant la xerrada.



després vaig quedar amb en gené, vidal i cornejo per anar a fer un raquetball, sempre va bé una mica d'esport...



amb molta gana vam anar tirant cap al Hooters, un tipus de restaurant americà on les cambreres diguem que van vestides d'una manera peculiar; podeu jutjar vosaltres mateixos per les fotos:



doncs ja veieu que tota la tropa em tenia reservada una sorpresa: em van regalar un iPod i m'hi van gravar una frase, molt currat!



per últim ja podeu veure com d'animada va acabar la nit amb la conya de l'aniversari. des d'aquí moltes i moltes gràcies a tots!!!

6 comentaris:

eva català ha dit...

i l'anglès pa qcuando? ja veig que us ho vau passar teta, m'alegro molt. petonets

ignasi ha dit...

eva, aquest és el mateix hooters al que vau anar amb en ribas quan vau venir a veure'm a state college?

Anònim ha dit...

Felicitats Ignasi!!!
Tant per l'aniversari com per la vida que t'estas muntant... No et dic que t'ho passis bé, per que ja veig que t'ho passes molt i molt bé!!!
Aprofita guapo!
Kisses
Laura Llorach.

Jordi S i V ha dit...

segur que mai oblidaràs el dia que vas fer 24 anys, lluny de casa, de la família, però alhora ben a prop d'ells. M'alegro que t'agradés el regal, ara és qüestió que l'emplenis "amb seny", jejej ja t'ajudaré tranki... quan torneu a Pittsburgh: a hooters!

24 abraçada ignasipalau

ignasi ha dit...

ei laura, quina il·lusió tenir-te per aquí de nou! jo també espero que segueixis igual de bé com sempre per guardiola!

i tu jordi, què? gràcies pel detall, eh...i la propera visita a pittsburgh no pinta malament, no? hooters+frat! wow

Anònim ha dit...

deunidó!!ja veig k ho passes genial...kina enveja!!m'aniré passant pel blog per disfrutar tb, encara k sigui a través de les fotos, de les festes k feu!

una abrçada!

Krol (andorra-Zgz)