dimarts, 21 d’octubre del 2008

bellefonte

sé que he estat desconnectat d'aquí una temporada, però ho necessitava... ara tinc un grapat de coses x explicar-vos. de moment us explicaré l'escapada que vaig fer fa un parell de setmanes a un poble veí: bellefonte.

el trajecte en bus ok. va resultar un dia assoleiat. la veritat és que aquesta època de l'any és única pel que fa al color de les fulles a pennsylvania

el que vaig fer per visitar aquesta vila va ser dirigir-me primer a l'oficina de turisme i allí vaig trobar-hi quelcom útil: una guia arquitectònica a peu, passant pels edificis de més interés. l'anterior edifici blanc amb columnes és l'ajuntament i està al bell mig de la petita bellefonte.
tal i com he dit, l'arquitectura del segle XIX predomina en aquesta població, que rebossa d'art per tot arreu.














com veieu,la modernitat arriba imposant-se sense cap ordre establert...

aquí em teniu a mi:
una altra característica de bellefonte és la seva tradició en ferrocarrils, esto va dedicado a tu hermano, ruben! si quiere, le puedo mandar más fotos de estos tren-museo, me subí y estuve dentro de uno de ellos, ya me dirás...

doncs aquest és el creuament del carrer pi amb spring, escombrem cap a casa


podríem dir que aquest racó el recordaré perquè m'ha ajudat a posar en ordre moltes coses i a pensar en allò important:
per acabar ja una foto de la meva sombra; ja que no tenia ningú que me'n tirés


després d'aquesta última curiositat, dir-vos que demà arriben mons pares: aquest finde estaré fora fent un road trip per l'estat en cotxe de lloguer

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Palacio mola molt el poble aquest, i que h hagi un carrer que es digui Pi encara més. Màxim respecte per Bellefonte.
Molts petons i espero que ho passis molt bé amb els papas.

petonitus Nelly

ignasi ha dit...

ei manelitu! què faria sense el meu germà estimat?

jo ben orgullós d'aquest Pine st.
ara acaben de marxar els papas d'state college i ja m'han donat molts ànims per continuar!

ja t'he enviat el mail amb la companyia q volaré per nadal cap a bcn així q ara et toca a tu moure els fils per planejar-ho tot amb l'eva! us espero!!

Anònim ha dit...

Ei Ignasi!! por fin entro en tu blog (creo que hacía ya un par de meses que no lo veía actualizado;p). Markus me metió bronca, sobre todo porque hay referencias exclusivas a mi i ami bro! Le he mandado el link tb y ya me dirás si quiere fotos. O que te lo diga él, jeje. Lo siento, pero una de las cosas que más me ha gustado no han sido las fotos ni los comentarios -que también-...ha sido el Pacman de Markus!!! Jajajaja. Bueno Ignasi, un abrazote y ánimo, que para un comentario que leo veo que estás pensativo! Carrencá power! (Rupich)

ignasi ha dit...

hombre ru, qué ilusión tenerte por aquí! tu mail fue una de las redacciones por internet más largas que he recibido nunca..pero la ocasión se lo merecía porque tenías muchas cosas interesantes que contarme. en breve te escribiré con mis novedades.

oye, tu tato ya sabe que puede participar cuando quiera! guille: bienvenido XD

ale familia, 1abrazo