dilluns, 16 de març del 2009

spring break

vam arribar ahir i ja trobo a faltar el clima de florida. poder anar en banyador tot el sant dia no té preu!

el viatge ha tingut de tot: hem fet una mica de road trip amb furgoneta visitant punts d'interès de la península com la NASA a cape canaveral, i per altra banda ens hem relaxat a les platges i divertit a les festes. al final fins i tot ens vam decidir a visitar un parc temàtic a orlando! potser de lo millor va ser el dia de key west: recórrer una carretera estreta amb mar a banda i banda que uneix un seguit d'illots preciosos. aquell dia fins i tot vam fer snorkel en una barrera de coral i ens vam banyar entre taurons!!! increïble

la ciutat de miami també és una de les coses que més ens va agradar: gratacels i palmeres. l'ambient del hostel on estàvem allotjats era molt bo i els moments tots plegats, priceless! uspodria parlar i parlar d'anècdotes que ens han passat però no acabaria mai així que us deixo amb un recull de fotos que parlen per sí soles.



foto portada viatge


skyline d'universal studios


perduts en una key


els xulos de clearwater


a la barca tornant de nedar amb sharks


vaixell al port de key west


chillin' @ the mostel


*què collons miami, ni què florida beach*


la samarreta


fent amics al hostel com aquest canadenc que voltava en bici


de compres al CVS


pre-gaming


VAB: Vehicle Assembly Building

entre cohets


sunset w/ gené enginyer


tota la platja per naltros


barbacoa


l'avinguda de les palmeres cap al paradís


l'essència de miami: palm trees & skyscrapers



autèntics cubanus


prenent un suc de coco al barri de little havana


mirall de la furgo amb la temperatura mitjana al background


waving


una bonica imatge per recordar

6 comentaris:

Anònim ha dit...

yeeeeeeeeeeeeey! pimpampumpifa!
Maybe u remember me from episodes as "who the heck is gonna finish this mountain of chocolate? don't worry some kindofteddybear has already done it for us", or "would ya give me a hug? why do u take ur clothes off?!? i meant hug not f***!!!" jejeje! k tal!?

Quina enveja em doneu mamons!! Quin farting de viatjar us esteu fent! I jo aquí amb vaques i... si... XOCOLATA! és la única manera de donar-te jo a tu enveja... jeje!

A destacar del recull de fotos com en Xordi i tu us intercanviaveu samarretes... No vull sapiguer els jocs sexuals darrera d'aquests trueques... Com en vidal ja ha desenvolupat una relació quasi simbiotica amb les ulleres de sol i com en Joan ja està tornant a guanyar massa corporal!

I jo que pensava que anirieu a veure cocodrils i ties fent topless sense motiu aparent a lo peli de Lesli Nielsen! Ja veig que us ho monteu d'allò més be! Que us queda ja? Ah si... Alaska... Quan dius que hi aneu? jejeje!

Jo per aquí cada dia millor, realmente 100% adaptat disfrutant a la feina i també fora amb uns colegues de la mateixa empresa. Com ja saps el petit hobbit vindrà a veurem en no res així que ja mantidré la costum de llançament de matalàs instaurada a Carrencà, encara que aquí el terra està calent... jeje! Però ja t'explicaré tot amb més calma! Ara ja no podré fer-te d'espia al servei de la reina per explicar-te tot el que passa per la colla de la pesigolla així que t'hauràs de conformar amb les forgirls meves de sempre!

Aqui no hi ha bomilks hi ha vollmilk, k es com la mare però 10 centims més cara! jeje! ja m'he menjat uns quants fregats i estic descobrint un mon nou darrera aquella gran desconeguda que era la esponja de fregar...

Bé tio! que ja són les 23 aquí q per ells són com les mil de la matinada, dintre de 5 milisegons ja comencen a sonar despertadors per anar a treballar... Tio que menjen a les 11 del matí... Feslis entendre que estan esmorçant i no dinant...

This is gonna be prais...

ueit 4 it...

a lil mor...

gif a tedijac...

anader uan...

lessss!

Qui soc? jeje

Jordi S i V ha dit...

I CAN'T WAIT..........joderrr aquest aperitiu m'ha matat.... com vaig a classe jo ara nen....
palacio forever!

Anònim ha dit...

Deu meu, no saps l'enveja q em feu!

Quina passada de viatge, on estigui un tour com el que us heu fotut, q s'aparti la wesfi! Heu passat a un nivell superior, no sé si us sentarà bé recordar vells temps en aquella cafetera! HO DUBTO!

En Jordi no es va cremar ni res! Me'l puc imaginar TORRAYAO caganat-se amb tot, total, per no posar-se crema! Aix, sempre =!

Casi se'm cau la llagrimeta quan he vist LA SAMARRETA d Biarritz. Tenia entès q compartieu banyador-calçotet pero això és nou! Com diu en Moles, no m'imagino el que hi ha darrere d'això, segurament una gran història d'amor!

Flipant lo de trobar-te al Marc!

Ig, aviat VOIP!

Petons per tots!

Anònim ha dit...

Buah!! Sense paraules Ignasi! Unes fotos increibles, té bona pinta akella zona jeje! una abraçada

Alex Barco

Anònim ha dit...

Ya te digo Markus tu te ibas a hacer a todas las patinadoras de la bahía con tus encantos coffee & milk!
jejeje!

Una abraçada a tots!

Moles

Anònim ha dit...

Quina vidorra wapu jejeje.
Jo tmb vull!!!! quina embeja em fas a mi també, ens tens a tothom amb la baba caient amb aquestes fotos jeje.


Segueix disfrutant mooolt!!!


Molts petons!!!!!!!!!!!!!!