dimarts, 28 d’abril del 2009

マリナとシカゴ

先週マリナはアメリカに来ました。まず私達はステ-トカレッジのダウンタウンを慣行し近くのバ-で飲み物を飲みました。

シカゴに行くの前に、マリナは私のキャンパスを訪問しバルサのゲ-ムを見ましたね。

シカゴの才女の印象はすごかった!超高層ビルと湖の見事な景色を見た。

きれいな都市でした多分アメリカの中で一番のトシです。古い建物も新しい建物もあります。

あそこで私達はブル-ス音楽のライブに行きましたしシカゴブルズとシャ-ロットボブキャッツのNBA のゲ-ムにも行った。

建築物の視点からシカゴに行く価値があります。

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Palacio, a veure si fas un translate pels terrestres ...
1peto
Manel

ignasi ha dit...

aquests són els fruits de les classes de japonès que faig aquí. l'últim dia li vaig dir al professor que em corregís una redacció sobre l'escapada a chicago i mira, aquest és el resultat.
ja et vaig explicar el viatge així que amb les imatges en tens prou :)
prometo que el proper no serà en japo, ok?

nelly, un petó extraterrestre del chispy

Anònim ha dit...

juuuuuuuuuuuuuu!! no val en japones!!!! xDDDD que posa ignasi!!! en la nostre foto i la foto de motera!!! jajajajajaj!!
xo molen moooolt! ;)

1 ptonas enorme!

marina

ignasi ha dit...

hey marina! ja veus q aket post quasi va dedicat a tu...doncs en aquest cas, enlloc de comentar cada foto, vaig redactar una redacció sobre el viatge a chicago i he anat repartint les frases al llarg de l'escrit.
així que la nostra foto sota el pòster de Chicago, ciutat candidata als Jocs Olímpics de 2016 no té cap comentari concret.
això sí: la teva foto motera no podia faltar a la primera!

la teva visita va ser increïble
més petons per tu marina!