divendres, 1 de maig del 2009

NYC w/ manel & eva

fa unes setmanes el meu germà i l'eva em van venir a visitar. ens vam trobar a nova york i no vam parar mentres vam estar junts. aquest cop a NYC vaig poder fer coses que l'altra vegada no vaig tenir temps: vam assistir a una missa gospel on els fidels més devots ens van regalar moments d'autèntica entrega, també vam fer el tour pels barris de la ciutat. el que potser em va agradar més va ser el barri jueu a brooklyn: impressionant la manera com viuen i vesteixen; per no parlar de la seva influència a les altes esferes de les companyies neoyorquines. això sí, pel que fa a manhattan el que no ens vam cansar de fer va ser patejar tots els barris del mid-town com Greenwich Village, SoHo, TriBeCa (eva, te'n recordes què vol dir? hahahaa), chinatown, little italy, east village, etc.
Aquesta primera foto ens la va tirar la dona que treballa dalt l'observatori de l'empire state building amb els colzes:

la veritat és que vam tenir uns dies de molt bon temps! a continuació una foto els brothers amb ulleres*studio 54


times square em fascina cada cop més...aquí tenim el manel fent el yatta!!!


des de sota el pont de brooklyn es pot apreciar aquesta magnífica vista del downtown de manhattan:


davant l'estadi del US OPEN al barri de Queens hi ha la bola del món més gran del món, valgui la redundància


es nota que és el barri de little italy?

l'eva de petita es feia un fart de veure la pel·lícula de Mary Poppins així que aquesta va ser la nostra elecció del musical de Broadway.

els 2 germanitus visitant Grand Central Station (gràcies Joan Singla pel "trucu")



entre compra i compra a la 5a avinguda, un stop&go al BigPiano de la botiga FAO Schwarz:

La parelleta als peus del Rockefeller Center...

el ferry gratis cap a Staten Island:


per les nits quan ells 2 se n'anaven al hostel, jo encara tenia una mica de combustible per endinsar-me pels carrers més animats d'aquesta gran metròpolis. Gaudir d'una sessió jazz en un club perdut fins que els ulls se't tanquen no té preu...
L'última nit abans de tornar a l'hostal, vaig passar per davant un lloc que venien patates fregides i jo: cap allà! me les vaig endur a la sala comuna del hostel i vaig començar a menjar-les. en una altra taula hi havien 2 alemanys de l'oest (colònia) i una noia d'un poble de l'est de berlin (van insistir molt en la diferenciació, fins i tot es discutien sobre les ajudes que l'alemanya "de l'est" ha estat rebent des de la fi de la 2a Guerra Mundial, mentres que la noia es defensava amb altres arguments...). total, que em van demanar si volia jugar a cartes amb ells i entre que jo portava patates, ells pizza i després una noia australiana de sidney es va ajuntar amb beguda, ens vam plantar a les tantes de la nit petant la xerrada: aquí teniu una foto de la situació

la última parada va ser state college: els hi vaig ensenyar el poble, van fer 4 compres, el campus els hi va encantar i també van provar el famós gelat d'aquí! el sopar que vam fer tots plegats va estar molt bé:

apa, m'acomiado fins la propera!

una abraçada

4 comentaris:

Jordi S i V ha dit...

ole palacio, estàs a tope amb el blog eh! grans fotus per NY. Molt gran la samarreta de "califòrnia" d'en Manel, i la pava dels colzes, és que n'hi ha per tot arreu eh....jajaj

Joder tiu, on vau trobar aquest piano?? Quan vaig quedar amb la Marina ella va insistir molt per anar-hi i no el vam saber trobar...L de losers per naltrus.

En definitva, NY és única i mai ha de fer mandra tornar-hi!!

acuidarsela!

ignasi ha dit...

hey jordi! doncs aquest piano està a la botiga de joguines FAO, a dalt de la cinquena avinguda al costat de la tenda apple (pis de dalt).
quan vam anar-hi per nadal, unes professionals el tocaven i ho feien molt bé! ara no hi havia tanta gent i el vam poder tocar nosaltres :) crec que té un preu de bastants bucks...

apa crack, una abraçada del clan de les T-shirts fake lol

natx

Anònim ha dit...

que gran la foto de Hiro!!! mira que no caure-hi i fer-me-la!!! quin fallo!!! mooolt maco el blog i tal quan s'enten de que parles...ta clar un petonet nachito

Eva

ignasi ha dit...

la tenim els 3 la foto de heroes!!! la idea la va tenir ell! jo no segueixo la sèrie. de fet, no en segueixo cap de progranma: només family guy lol
doncs eva, un petonàs per la meva nena de l'arboç! i visc al barçaaa