divendres, 19 de setembre del 2008

together

ei, tal i com veieu ja estem tots instal·lats a state college! aquesta foto és del primer sopar que vam fer plegats...gràcies per venir-nos a buscar a l'aeroport! lo de la furgo tamany americà no té preu!!!

la vida aquí comença a prendre forma: després de força paperassa ja he conegut al meu professor i el seu departament, pel que sembla treballaré amb un noi de la Índia i en Chris, un americà...

al següent post potser em veieu amb una samarreta de la universitat perquè aquí quasibé tothom en porta una! impressionants aquests ianquis: tot ho fan a lo grandeee

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Kina merda haber d passar el proxim any am akesta panda... en fi, un any diuen k passa volan... suposu k ja m'en sortire!!! jaja

MR. VIDAL

Anònim ha dit...

Igna!!!
Un any passa volant, volant...mira'm a mi!!! ja només penso en tornar i tot just tu començes!!!

SEGUR Q NO VOLS VENIR A CALIFORNIA?

Anònim ha dit...

Hola Palacio ja veus que he entrat al teu blog, l'Eva tb, i vlem una sudadera d'aquestes que porten els yankis.
Molts besitos

Nelly i Eva

Anònim ha dit...

nen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com vaaaaaaaa??¿????????===??? jajajajajajaajajajjaja!!!!!!! bé això en primer lloc dic k és una prova xk no se com he arrivat a akesta pg x poder fer comment....xo bueno...jejejejeje...crec k ieeiiiii és meu....xo tc ser com ho he fet....bé vaja! k em lio!....dir-te k siiiiiiii k et deixem k et converteixis una miketa en ciutadà Americà jeejejejjee....i k t´ho passis de conya.... x aki tot igual...potser fins i tot kedem tots x la merçè....jejejejeje... bé ja t´informareeee...
.....1 besito!!!!!!!

Anònim ha dit...

ey! k soc la noe... mmmmmm .... vergonya...jejejejeejeje

Anònim ha dit...

no tinguis vergonya dona noe! pots escriure-hi sempre q vulguis jajajaja

per en MR.VIDAL dir-te q x mi també serà un plaer compartir habitació amb tu tot 1any XD

eva, no m'ho diguis 2cops q em planto a California, eh!

manelitu, tranki q et faré arribar un item de merchandising de la PennState...

records a tots,
l'ignasi

Anònim ha dit...

Ooohhh! Q macos tots plegats...feu molt bona cara eh!
Un cosa: on seu en Cornejo? pq no t cadira com els altres? ;)
6 petons!

Anònim ha dit...

tres "salxixetes" al plat i una amanideta en mig! jeje, si k us cuideu! xD i laigueta igansi?!?! K NO FA FESTA!! JAJAJAJA! aki de festa si k nhi ha! les de la MERCE! ja us explicaré! em vaig trobar al juanati de concert!!!! molt gracios..

1 ptonas molt gros

marina

ignasi ha dit...

uooo! segur q va ser un festival amb en juanatti!!! la veritat és que al sopar de comiat hi va haver algunes baixes imperdonables XD

tens tota la raó marina: aquella garrafa d'aigua no fa festa...jajajajajaaa

anita, el cornejo estava assegut en 1 puf a l'igual que en vidal..tenim només 4 cadires a la taula del menjador

el que hauríeu de veure és com s'ho han montat al pis de dalt amb la taula: un catxo vidre de la deixalleria + 4 cavallets fan una taula de disseny wapíssima! i per seure-hi: taborets! molt del pal

ànims a tothom x aket inici de setmana!

ignasi

Anònim ha dit...

UE UE!! me uno a los comentarios...no se que posar! acabo descriuret un email...vull dir, queda tot dit
MIL PETONS
Julita

Unknown ha dit...

ignasiet!!!!!!!!!!!
jejejeje tescric per fer constar q em sembla genial això del blog q tas fet i pk sapigues q em faig fan d les teves historietes... ja m'anire passant x ki! a vere si parlo aviat amb el fredy i et venim a veure!! a lo locooo jejejje (ueno, ja sas q aviat no serà...pk daki a k el fredy em truki o jo el truki.... jajaja jans coneixes!) molts molts petonets!!! i espero q a la festa d comiat t'ho passesis bé! a mi em va encantar veure't a la pre-festa ;)
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
belén

ignasi ha dit...

quina gràcia belen! ja saps q a mi tmb em va agradar que ens trobéssim en akell cafè amagat de sarrià jajajaja va ser curiosa la situació: uns dels últims dies que estava per allà i amb tu i la mireia assentats parlant d'akells temes q fan tanta por (i a la vegada il·lusió) com és el futur... aishhh

ja saps que pots venir amb en fredy i qui sigui: aquí al pis us trobaré un raconet jeje