dimarts, 30 de setembre del 2008

fraternities



hi ha algú que encara no es cregui això de les fraternities? com ja deveu saber, als campus americans els estudiants acostumen a reunir-se en aquests grups socials...



aquí veiem un vailet entrant a la fraternitat "delta chi" hahahaaa la veritat és que s'hi monten unes festes al·lucinants al més pur estil americà---sense anar més lluny aquest dissabte passat que hi havia partit, en una casa com aquesta es veia un munt de gent bevent, música a tope, ballant i preparant-se per l'espectacle


aquesta per exemple té la lletra "pi" XD


jo encara vull fer més investigació al respecte però crec que cada grup d'aquests té les seves caracterísitiques, per exemple en una s'hi agrupen els freakies, en altres els "més populars", els esportistes, etc.



com veieu, n'hi ha moltíssimes...això d'emprar 3 lletres dóna molt de joc


llavors el que fan és llogar/comprar una d'aquestes cases (poca broma) i la utilitzen com un "local", com diríem allí



hi ha cases de fraternities tan al downtown (centre de la ciutat) com pel mig del campus



vaya chozas!!!



mira qui tenim per aquí! però si és el nostre amic joan-- salut!!! has kedat wuapa eh!?!


i per últim un servidor...us heu fixat en el hummer i la pista de voley que tenen?! per cert, si algú de valtrus sap algo més sobre aquesta gent i les seves activitats, que no dubti en aportar informació, serà benvinguda!!

11 comentaris:

Manel Balasch Esteve ha dit...

Que fa un catala per Pensylvannia
si clar m´imagino estudiar

be, suposo que et deu agradar que algu de Barceloa t´hagi trobat

una salutacio

ignasi ha dit...

manel? hahahaaa m'havia pensat que eres el meu germà!! de totes formes benvingut al meu blog--per cert, a mi també em va encantar la peli de "lost in translation"

Anònim ha dit...

Ignasi podries haber dit algo de qui et va descobrir el carrer eee! I que et va estar acompanyant! jeje. Bona nit

eva català ha dit...

Óstija veig que fas treball de camp.

Molt currat. Més info de fraternitats: lloga o ves al cine i mira't House Bunny. És tot lo que jo he aprés.

M'encanta aquest blog, per cert. El meu no és tan macoooo....a més atravesem dificultats tècniques en l'actualitat!

Anònim ha dit...

Eiii!!!

no veas no?? americans havien de ser els que montessin tots aquests tinglados jeje, i a sobre vaya casetes que es lloguen com a locals...semblaven tontus...jejeje.

Veig que segueixes descubrint coses per allà, per aquí tot segueix igual, sense descubrir res de nou..jaja




Que segueix anant molt bé ;)
i salutacions de'n franillu! jeje

1petó molt gran!!!

ignasi ha dit...

a veure, que ningú s'enfadi...tinc el plaer de presentar-vos al meu gran amic JOAN SINGLA, el qual em va recomanar passar per un carrer ahir per la tarda i va resultar ser el carrer de les famoses fraternities, sense ell mai hauia pogut publicar aquest post wooooooo et dec la vidaaa hahahahaaa per cert, aprofitant l'avinantesa: felicito de nou al joan que avui és el seu aniversari!

eva, a veure si un dia d'aquests llogo "house bunny" i la comentem.

el que faltava! en franillu al blog!! geltru, ves pensant plans x aket cap d'any

Jordi S i V ha dit...

corre el bulo que algú de nom ignasi i de cognom pi recuperarà belles tradicions barcelonines i m'haurà de portar "a coll" divendres i dissabte nit tornant de festa.... Ja veuràs com et cagaràs amb la meva dieta...jejejejej

1 petón nen!

Anònim ha dit...

Ignasi, ki es aket en Jordi que diu k lauras darrossegar??? No deu c en Sels no??? Suposu k no auras kunvidat els teus amics xki no??? Si es akell putu pesat i k va d katalanet k hi ha xlla Pittsburg, digao k em buscare un plan i anire a NOVA YORK o a LAS VEGAS o a CALIFORNIA xk passu d k em ralli. k no te amiks xlla???? MUAAAA

Anònim ha dit...

Jo Palacio quina enveja!!! jo vull un HUmmer i una pista de voley al meu jardi tb ... Bueno, algun dia.
Ja veig que no tens temps per avorrir-te gens.
1petonet molt gran i ja anirem xerrant.

Manel (el de veritat)

Anònim ha dit...

Digali al primer anonim que firmi amb un nom!!
Aixo de les fraternitats es un altre rotllo!! vull que tinformis be ignasi amb informe si es possible!!
petons

Anònim ha dit...

jjajjajajaj lo del pacman!!!!!

mha fet molta gracia!!!!!! ara em viviare i tot jajaja ja te val ignasi!!!

Weno una abraçada a tots!!!! ia veure sia enm renovant les fotos eh xD ke coneixente segur ke enfas un porro eh ignasi!

Alex Barco