divendres, 2 d’abril del 2010

2a aventura del blog: japó 3 mesos

hola de nou!! després de 10 mesos sense actualitzar aquest blog, ara se'm presenta una bona oportunitat per reprendre això de postejar. l'excusa és el viatge a terres nipones que començo ben bé avui.

des de l'última vegada que vaig escriure han passat moltes coses. l'aventura americana va arribar a la seva fi, l'estiu va ser un moment de retrobament amb dosis d'estudi per a la darrera assignatura de la carrera i un cop acabat amb això, la resta l'he emprat en la redacció i defensa del projecte final de carrera. a grans trets això és el que m'ha mantigut ocupat durant aquest temps encara que he viscut moltes altres experiències dignes de recordar com tornar a viure a barcelona, gaudir de la meva gent, algun que altre viatget i d'altres que no puc recollir en aquestes línies.

el que importa ara és que estic més penjat que un pernil a l'aeroport d'helsinki perquè el vol cap a tokyo s'ha endarrerit més de 5 hores i com diu el robert, aquest aeroport fa una olor característica... però no tot és negatiu ja que això m'ha permès visitar la capital de finlàndia, cosa que no tenia prevista. per tant ara també tinc temps per iniciar aquest blog i penjar les primeres fotos del "viatge".

l'aerobus finlandès m'ha deixat davant l'estació de trens, primera foto.

des de la finestreta de l'avió ja es veia que tot estava cobert per neu.

també m'he trobat amb aquesta pista de gel

avui feien el via crucis i com es veu a la dreta de la foto, algun guiri es penjava de la santa creu mentre li tiraven una foto.

aquest és el creuer que et porta en un obrir i tancar d'ulls a tallin, estònia.

la veritat és que una de les coses que més m'ha sobtat de la ciutat ha estat el port: l'aigua amb plaques de gel surant i els vaixells obrint-se pas rollo antàrtida.


doncs per acabar amb aquest primer post, només dir que espero que us agradi llegir les actualitzacions i a veure si tots aprenem coses noves de les curiositats d'un país tan peculiar com és japó. aprofito per acomiadar-me de la gent de la que no he pogut per falta de temps i correcuites d'última hora. una abraçada per tots i a aprofitar-ho al màxim que el temps passa volant!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

oh! pues t'haurà anat de perles eh! així el ke dius has pogut fer una visiteta per helsinki!

Una abraçada Ignasi!

Markus

Anònim ha dit...

com pots ben veure no et vaig enganyar amb el tema olor de la ciutat!! vaia PUTADA tantes hores, pero demostres que saps improvitsar be!! mols rercors i anirem fent comentaris ja mateix vull una foto de Shibuya o com s'escribi! records de la familia Andrés - Méndez, Petones del petit també

LuLitaHoPe ha dit...

vaya viaje te espera! y que buen comienzo que tuviste, ver una ciudad de rebote esta muy copado :P

ahora no se si entendi todo bien XDD


besos gigantes y desde aca te sigo ^.^