dissabte, 17 d’abril del 2010

楽しい

ara que estem al cap de setmana, he trobat una mica de temps per posar per escrit les coses que m'han estat passant aquests dies...per on començar? el temps passa molt ràpid però a la vegada faig moltes activitats. el dilluns per exemple vaig anar a ginza. podria parlar tot aquest post sobre només un sol dels edificis d'aquest barri. l'edifici de sony està replè de coses interessants i última tecnologia. només a l'entrada ja es projecta un vídeo introductori sobre el que et trobaràs a mesura que vas pujant els pisos d'aquest gratacel.

l' "ipod" de sony, amb els carrers de ginza al fons a través de la finestra del segon pis.

aquests headphones ser una de les coses que em va agradar més, molt còmodes.

els gps com el de casa amb forma de patata, ja no els venen aquí hahahaa

un gadget molt xulo eren aquests altaveus en forma de minipimer: la rodeta per variar el volum, molt curiosa encara que no es pugui apreciar amb la foto.

el nou model d'xperia de sony, l' "iphone" de sony.

explicació il·lustrativa del principi per a la visió en 3D. aquí les teles les venen amb ulleres, la televisió es veu com al cine en tres dimensions, a veure quan arriba a les cases d'allí...

ja veieu que és com un museu de la ciència això. la mateixa tarda vaig anar a veure el teatre kabukiza i el mercat de peix tsujiki que estan molt a prop caminant des de ginza:

realment vaig pensar amb el xef pol morral, ell segur que m'hagués sabut dir quins peixos eren, i com es preparen :) Les tendes de la foto estan a fora del que és el recinte on cada matí es fa la subhasta de peix, la més important de japó.

la resta de dies com crec que ja vaig comentar, doncs vaig a classe i a quarts d'una comença una nova aventura visitant una zona de tokyo diferent. uns quants de la classe pillem el metro i anem a dinar a un lloc interessant.

el parc de yoyogi, al fons l'edifici d'ntt docomo, una de les companyies telefòniques més importants de japó.

parquing de motos on es lliga la roda en un candau. a la foto, aquesta moto està unida amb una cadena a la caixa blanca de davant, com els carros de la compra del súper.

només a un carrer del famós creuament de shibuya hi ha aquestes cases. com veieu, no tot són edificis alts, tokyo també té una mostra considerable de tradicional i modern (potser no tant com la ciutat de kyoto però déu n'hi do).

en aquest partidillo de futbol, dos nens porten samarretes del barça.

menjant crispetes al cine amb els nens.

no vegis quin xipoller vam fer els 3 jugant amb l'aigua d'aquesta font.

i el trasto del koh va fer-se seu el megàfon d'aquesta paradeta de telefonia del carrer i es va posar a córrer cridant mentres les treballadores el perseguien XD

fent el burro al metro de tornada... us ensenyo aquestes fotos perquè us feu una idea de lo actius que són aquesta canalla.

un altre dia vam anar al barri de harajuku on hi ha el famós carrer "takeshita dori", conegut per la moda extravagant dels tokyotes (no us espanteu amb les fotos dels vestits). en aquest barri també hi ha la famosa avinguda omotesando, a la següent foto:

aquest pòster penjat en una paret mostra com era l'avinguda de la foto anterior ara ja fa uns anys.

colors llampants i roba atrevida són el denominador comú d'aquesta àrea.

ja ho dic jo que l'aigua no fa festa; en aquest cas aquesta gerra no deixa veure el dinar que em vaig menjar aquest dia. ell són en Shiam, del nepal i la Fa, la tailandesa de classe.

el portal del principi d'aquest carrer únic, com és takeshita dori.

un altre dia vaig anar a dinar un menjar típic d'osaka amb la daisy de hong kong, molt maca.

ahir a la nit vam sortir de festa!! vam quedar per anara roppongi hills, el barri de clubs d'aquí tokyo. la nit prometia ja que la idea era agafar el primer tren de l'endemà per tornar a casa. el pla va resultar anant a menjar a un lloc que coneixia en Shiam (molt bo i barat), després a un izakaya, que és com un local per anar a prendre algo abans de la disco, i després al GasPanic (els Enfants, Onyx o la Costa però versió japonesa lol). la càmera la vaig guardar a la guixeta així que no vam tirar fotos dins, però només dir-vos que ens ho vam passar molt bé i que fins i tot vam ballar "dame más gasoliiina".

aquest got conté nihonshuu (sake japonès). el ritual és demanar-lo calent (surt fum i tot), es serveix sobre aquest platet i es va emplenant el got fins que es sobreïx i vessa al plat de sota. llavors es veu del got com un gos i quan ja es pot agafar amb la mà perquè no està tan ple, doncs s'aboca dins el got la resta de sake que ha quedat al plat de sota.

sorpresa! l'endemà al matí quan vaig arribar a l'estació de casa estava nevant!!

per cert, avui per fi he conegut el pare de la família: en takahiro-san. hem estat parlant molt i ha estat molt amable amb mi també. a la tarda, he anat al súper a comprar els ingredients per fer una truita de patata i ceba. sé que sempre cuino el mateix però fins que no sàpiga com preparar una paella, continuaré amb el pa amb tomàquet i truita... quan han sabut les meves intencions ràpidament han trucat a una amiga seva que té una filla i les han convidat a sopar. en aquesta foto no es veu molt clar però el davantal que m'han deixat amb un ósset no té pèrdua. bueno, demà que és diumenge potser anem a donar un vol amb bici pels voltants ja que la neu ja s'està desfent. jo ara us deixo desitjant que tot us estigui anant sobre rodes per allà. sayounara!

p.d.: el cap de setmana que ve volo cap a l'illa de hokkaido. marxaré divendres 23 després de classe i torno la nit de diumenge. hem comprat els bitllets amb una de la classe i els hotels estan divendres a sapporo i el dissabte un hotel amb onsen a la ciutat de hakodate, on es menja un plat de nom genghis khan, com el líder mongol. ja us informaré.

Unknown ha dit...

QUE BONIC TOT!!! GAUDEIX-NE!!! Això de comparar els locals de Tokyo amb Costa o Onyx...no se no se...que són incomparablessss!!!!

Anònim ha dit...

Mooolt gran Ignasi! El davantal d'un osito eh! No podia ser d'un altre animal jeje. Una abraçada gegant! Mot xulo tot!

Markus

ignasi ha dit...

eva, doncs quasi que sí que són comparables perquè va sonar des de oasis fins a telephone de lady gaga.

markus, lo dit: cuida't tu tmb i seguim escrivint-nos les nostres cavòries per mail com fins ara!

salutacions a tots!!

Anònim ha dit...

senyor te enviat un mail aquesta tarda, i et dic algu per aqui perque veigis que estic seguint pas a pas el que fas, ara tinc que esperar uns dies abans d'entrar un altre cop no?

records

Robert

Anita ha dit...

Ig!
Q xulo tot el que fas! Com t'ho deus estar passant, i més amb aquesta manera que tens tu de viure les coses, al 100%.